Kokiskashop.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

Zde najdete nejčastejší dotazy našich zákazníků.

Je nutné se pro objednání zboží registrovat?
+

Ne, pro nakoupení se nemusíte registrovat. Možnost registrace pro zákazníky také ale poskytujeme. Registrace Vám přinese mnoho výhod. Výpis všech objednávek, reklamací, při objednání zboží již budete mít přednastavené vyplňovat fakturační a doručovací údaje. Do budoucna pro registrované zákazníky připravujeme věrnostní zákaznický program.

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?
+

K odesílání zásilek využíváme pro Českou republiku služeb České pošty, přepravní společnosti GLS a pro nadrozměrné zásilky přepravní společnost Top Trans.

Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno (u nadrozměrných zásilek - např. kulečníkové stoly, je doba dodání - třetí den od objednání), ostatní zboží je odesíláno dle dostupnosti uvedené u produktu. O odeslání zboží budete vždy informováni na e-mail zadaný v objednávce.

Zasíláte zboží na Slovensko?
+

Bohužel, v současnosti zboží na Slovensko nezasíláme.

Je možný osobní odběr zboží?
+

Ano! Osobní odběr je možný na našem výdejním místě v pondělí až čtvrtek mezi 8:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00 a v pátek mezi 8:30 - 13:00 na adrese Autoskla CARSiN KV, Hlavní 30/20, 362 63 Dalovice. V případě nadrozměrných zásilek v našem expedičním skladu v pondělí až pátek 9:00 - 16:00 na adrese Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park - Výdej nadrozměrných objednávek, Dolní Žďár 104, 363 01 Ostrov.

Mapu a souřadnice pro navigaci najdete na dolním panelu a v kontaktech.

Osobní odběr je možný POUZE na základě objednávky, jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na e-mail, který jste zadali v objednávce.

V zásilce nebyla faktura.
+

Faktura je součástí e-mailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na e-mail.
+

Je možné, že potvrzovací e-mail spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš e-mail v objednávce. Prosím kontaktujte naši zákaznickou linku na telefonním čísle +420 776 150 650, operátorka Vám pomůže každý den od pondělí do neděle od 8:30 - 19:30 hodin.

Je možné zboží si někde prohlédnout?
+

Bohužel, tuto možnost nenabízíme.

Jak si mám zboží vyzvednout na poště, když nemám auto a nemůžu unést těžký balík (pošťák jednou zazvonil a odjel)?
+

Doporučujeme zatelefonovat na Vaši dodací poštu a zažádat si o opětovné doručení zásilky, Česká pošta je povinna Vám zásilku přivézt ještě jednou.

Je možné zakoupit zboží také na splátky?
+

Ne, bohužel tuto službu již nenabízíme.

Je možné zakoupit na fakturu?
+

Tuto možnost nabízíme pouze státním institucím a státním příspěvkovým organizacím. Pro zakoupení zboží na fakturu je nutné zaslat objednávku s razítkem a podpisem na info@kokiskashop.cz. Fakturu je možné vystavit se 14-ti denní splatností.

Jak dlouho platí záruka na zboží?
+

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené v rámci podnikatelské činnosti je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Zajímalo by mě, kdy má Váš zákazník nárok na slevový kód?
+

Na využití slevového kódu má nárok každý zákazník a může jej využít po dobu jeho platnosti.

O slevových kódech se dozvíte z našeho mailingu, k jeho odběru se můžete přihlásit na naší stránce, nebo na našem Facebooku. Kód se pak uvádí do pole „slevový kupon” při objednávání v nákupním košíku. Slevový kód je pozornost pro naše zákazníky, není to tudíž pravidlo. Doporučujeme sledovat e-maily.

Je možné sobotní doručení?
+

Bohužel ani jeden z našich dopravců sobotní doručení neumožňuje.

Zboží o které mám zájem již není dostupné, je možné zjistit, kdy bude?
+

Pokud máte zájem o zboží, které již na stránkách není zobrazené, znamená to, že je nyní vyprodané. V některých případech se již zboží nevyrábí a v budoucnu ani nebude. Dále je zboží, které pouze čeká na naskladnění u dodavatele. Doporučujeme tedy sledovat naše stránky.

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat.
+

Nejdříve vyplňte reklamační formulář. V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu Kokiska s. r. o., Průmyslová zóna II Ostrov - Panattoni North Park, Dolní Žďár 104, 36301 Ostrov.

Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám.

Načítání
Načítám...

Produkt byl přidán do košíku

select